Pages

Tuesday, May 29, 2012

I'm BACK after two years! [evil face]

Ahah!
Nampaknya saya kembali lagi ke dunia blogger [buat muka mcm terkejut sikit]

Tapi kali ni saya muncul dgn gaya yang berbeza, link blog yg berbeza, pengenalan diri yg lebih anggun. Yah.. template saya pun nampak mcm lain kan? Baru tukar template tadi.

Saya akan usahakan agar penyampaian saya kali ini lebih santai dan terbuka untuk semua level. Waaah~ Mesra alamnya saya. And I'll have my own style and my own trick. [adjust spek sikit]

Last saya update blog saya.. bulan september 2010. Dah lama kut.. Time tu tgh skema lg. Baru sampai mesir, baru dapat kawan baru, baru nak belajar cakap arab, menangis je kerja tiap malam. Home sick.

Jadi cerita sebenarnya, saya dah lupa password blog saya. Tapi saya cuba dgn gigihnya untuk pecah code number. Akhirnya dapat.. Semalam saya buat kerja.. 28 Mei 2012.

Ok. So, semoga saya kembali istiqamah dlm menulis blog!




1 comment:

k.nad hunayn said...

hahak!lawak jek laaa humai niih.
intro punya panjang.ghupenye lupe password

*turun naik bahu bahu ^^*