Pages

Monday, June 21, 2010

Zon Mama Ilyana

They say it takes a minute to find a special person
an hour to appreciate her
A day to love her
But then,
An entire life to forget her
Luv u and miss u fillah
InsyaAllah 

~BABY MAMA~


Sunday, June 13, 2010

FORCE TO REACTIVE

Disebabkan diri ini akan berhijrah begitu jauh (insyaAllah), maka terpaksalah aktifkan semula fb. Kerana itulah satu2nya alat yg paling mudah utk b'komunikasi nanti. Fuh...
Apa yg ana nak cakap sebenarnya ni? Beginilah senang kata,


"diri ini begitu kecewa, bila lihat fb shbt2 sep'juangan, tak kisahlah L mahupun P, bgt aktif sekali mengomen antara yg bkn mahramnya... sprt tiada yg p'lu ditakutkan. Aduh, parah ni... Jgnlah kita diperhambakan begitu sahaja oleh mainan dunia(fb). InsyaAllah, ana sudahpun berubah, dan ana harap ianya berkekalan, ana jg b'harap yg ana xkan lagi  t'galkan komen2 yg x pting dimana2 CBox L, tp bgimana dgn kalian? Please repent!" Harapan ikhlas dariku.


Mohon maaf atas kekasaran bahasa dan mohon maaf jika ada yang terasa. SoRRy!!!
But I have to... So, nak tak nak, kena tulis jugak.

Tuesday, June 8, 2010

Ahlan Wasahlan to Members of Aqsa Syarif, Johor

On 10th June '10,

Members of Aqsa Syarif is coming to visit our school, Al-Amin Kemaman Terengganu.
Everyone, all staffs are now busy arranging and cleaning the school. They have to make sure that Al-Amin is save and sound to welcome these lovely and honoured guests.

Sunday, June 6, 2010

Ikhlas buat Teman2 Al-Amin

Hm, simple shj... Maklumlah ini permulaan. Maaf, taklah canggih sangat ataupun meletup-letup. Masih belum berkesempatan untuk download vegas ataupun ulead... Heh, moviemaker sajelah...




Hm, ada beberapa insan photonya tak direct pada tuannya, hal ini disebabkan oleh agak sukar utk mendapatkan photonya. Klu nak suruh ana tukar, blhlah suggestkan gambar. InsyaAllah. Mengenai institut pengajian pula, klu blh ada wakil yang tolong listkan mengenainya di ruang komen. Syukron.


Last updated 9 Jun 2010


Beberapa org sahabat telah berpindah ke institusi pengajian yg lain, antaranya ialah:


1.Ukhti Aminah -Dari KUIS ke UM, Nilam Puri -Asasi Syariah 
2.Ukhti Syafawati -Dari matrix Selangor ke USIM -Tamhidi Perakaunan dan Muamalat  
3.Ukhti Alia -Dari SIS ke USIM -Tamhidi Sains dan Teknologi 
4.Ukhti Afifah-Dari Zagazig ke Cairo Mesir

Thursday, June 3, 2010

Hem

3 Jun
Last day at Al-Amin...
heh,
how to express this?
takpe, inshaAllah...
Next destination?
Hm, where will it be...

Wednesday, June 2, 2010

Malaysia kebanggaanku

Sudah 18 tahun 46 hari aku bernafas di dunia Allah ini. Senang kata, sdh 18 tahun 46 hari aku hidup sebagai rakyat Malaysia. Baru malam ini aku berasa bangga dengan negaraku sendiri. Hahaha

Apakah sebabnya? Ada dua sebab.
Satu, sebab Malaysia berani hantar wakil negara kita ke Gaza. Rachel Corry tu...
Lps tu, tak kira parti politik dah, semua bergabung tenaga untuk memberi bantuan ke Palestine. Bagus betul!!! Dah tak gaduhx2. Hm, bangga2.

Dua, Lee Chong Wei lebih baik daripada Lin Dan... Kesopanan itu penting. Bagus LCW jaga nama baik negara. Takpex2, w'pun dah x berada di tempat pertama dunia. Tempat kedua pun jadilah.. yg penting jg nama Malaysia.

Malaysi Boleh!!!

...